Szanowni Państwo, Drodzy Słuchacze,

Z uwagi na aktualną sytuację epidemiczną i nasze wspólne dobro, zwracamy się z prośbą o ograniczenie wizyt osobistych w siedzibie uczelni. Pozostajemy do Państwa dyspozycji i zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego a także dostarczania dokumentów za pośrednictwem poczty tradycyjnej.

Dziękujemy za zrozumienie i życzymy zdrowia!

Komunikat o błędzie

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls w _menu_load_objects() (linia 579 z /var/www/podyplomowe.uns.lodz.pl/public_html/includes/menu.inc).

Psychologia mediów i reklamy

0
Brak głosów

3 900,00 zł

Studia mają charakter interdyscyplinarny i praktyczny. Podczas zajęć słuchacze zapoznają się z psychologicznymi, socjologicznymi i kulturowymi aspektami funkcjonowania współczesnych mediów oraz poznają praktyczne aspekty oraz konsekwencje ich oddziaływania. Swoimi doświadczeniami będą dzielić się praktycy z bogatym doświadczeniem zdobytym w pracy w mediach.

Celem studiów jest przekazanie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych z zakresu funkcjonowania współczesnych mediów oraz umożliwienie zrozumienia mechanizmów oddziaływania przekazu reklamowego. Program studiów obejmuje zagadnienia odnoszące się do: społecznego, kulturowego oraz psychologicznego oddziaływania mediów, procesów kształtowania opinii publicznej oraz mechanizmów wpływu na psychikę odbiorcy. W czasie zajęćomawiane będą kwestie dotyczące krytycznego i refleksyjnego korzystania z treści oferowanych przez media.

Psychologia mediów jako nauka wykorzystuje metody i narzędzia badawcze stosowane zarówno na gruncie psychologii, jak i innych dziedzin naukowych, zajmujących się badaniem relacji człowiek – media – technologia. Psychologia reklamy to szerokie pojęcie, które dotyczy wiedzy na temat różnorodnych typowych zachowań, głównych tendencji i gustów, skojarzeń konsumentów oraz wykorzystanie tej wiedzy w kreowaniu przekazu reklamowego.

Studia są adresowane do wszystkich, którzy chcą w bardziej krytyczny i refleksyjny sposób korzystać z treści oferowanych przez współczesne media. Studia powinny również zainteresować osoby planujące pracę w mediach lub reklamie i chcą zdobyć gruntowną wiedzę o ich specyfice.

Studiując psychologię mediów i reklamy zdobędziesz wiedzę o specyfice życia we współczesnej kulturze medialnej oraz wpływie mediów na codzienną aktywność. Poznasz specyfikę tworzenia i testowania przekazów reklamowych z wykorzystaniem pogłębionej wiedzy psychologicznej. Dowiesz się również, jak być świadomym odbiorcą treści medialnych oraz jak ustrzec się przed niepożądanym wpływem przekazu reklamowego.

Czas trwania:   

 2 semestry

Tryb studiów:

tradycyjny lub hybrydowy

Informacji udziela i zapisy przyjmuje:

Koszt studiów:

Uczelnia:

Biuro rekrutacyjne UNS
tel. 42 232 74 99
e-mail: podyplomowe@uns.lodz.pl


Zapisz się

Kategoria: 
Psychologia